ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
Σελίδα 1 από 1
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
ΔΕΥΤΕΡΑ, 24/4/2023
ΓΛΩΣΣΑ: "Η 5η Βασική Αρχή των Δικαιωμάτων των Παιδιών", σελ. 43
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2192/Glossa_D-Dimotikou_html-empl/indexp0_00.html
- Γράψαμε Ορθογραφία: "Όταν ξέρουμε όμως ότι φροντίζουν για μας, ότι μας αποδέχονται, ότι μας αγαπούν, τότε αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες μας πιο εύκολα. Γινόμαστε δυνατοί και άξιοι να ζήσουμε ισότιμα με όλους σας στην κοινωνία." και μελετήσαμε τα λάθη που κάναμε. Βρήκαμε την ευκαιρία, με αφορμή τα λάθη στις λέξεις "αντιμετωπίζουμε" - "ισότιμα", να μιλήσουμε για παραγωγή και σύνθεση λέξεων και ειδικά για την αξιοποίηση των προθέσεων και ειδικά των λόγιων στη σύνθεση:
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_C13b.html Δες τις λόγιες προθέσεις.
Εξετάσαμε τις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι και κάναμε και όλες τις άλλες ασκήσεις στις σελ. 44 και 45.
Για το σπίτι έχουμε την άσκηση 5 στη σελίδα 46 και την "παρέλαση λέξεων" στη σελίδα 47. Επιπλέον τα ρήματα στη σελίδα 47 τα ξεχωρίζω σε πρώτη και δεύτερη συζυγία.
Οι λέξεις της σελίδα 47 είναι η ορθογραφία μας. (τις γράφουμε δύο φορές στο πρόχειρο τετράδιο)
Κλίνω το "εκπαιδεύω" στην οριστική όλων των χρόνων. (τετράδιο γλώσσας)
Προαιρετικά: Βρίσκω πληροφορίες για την τυφλοκωφή Έλεν Κέλερ - Helen Adams Keller - (ή τις φέρνω σε χαρτί, ή τις μαθαίνω απέξω ή τις αναρτώ στο φόρουμ).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2176/Mathimatika_D-Dimotikou_html-empl/index2_37.html
Κάναμε ολόκληρο το μάθημα 37 από το βιβλίο. (σελ. 92 και 93)
Για το σπίτι: Από το τετράδιο εργασιών οι ασκήσεις 1, 2, 3 και 4 του μαθήματος 37 (σελ. 28 και 29)
Προσοχή: Στην άσκηση 3 αφήνουμε το άθροισμα να το υπολογίσει αύριο ο διπλανός μας.
ΙΣΤΟΡΙΑ:
Κάναμε το μάθημα 32 από το βιβλίο. Σελ. 101 - 102 - 103.
Εξετάσαμε τις ασκήσεις στο τετράδιο Εργασιών από τα μαθήματα 30 και 31 και στη συνέχεια συμπληρώσαμε όλες τις ασκήσεις του νέου μαθήματος στη σελίδα 39.
Για το σπίτι έχουμε:
Να αντιγράψουμε στο τετράδιο της Ιστορίας την περίληψη από την 101 σελ. Προαιρετικά φτιάχνουμε και σχετική ζωγραφιά.
Διαβάζουμε καλά το μάθημα και είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε σε ερωτήσεις. Διαβάζουμε και τα παραθέματα.
Προαιρετικά: Βρίσκουμε πληροφορίες για τους ΚΑΛΑΣ (ή τις φέρνουμε σε χαρτί, ή τις μαθαίνουμε απέξω ή τις αναρτούμε στο φόρουμ).
Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά!
ΓΛΩΣΣΑ: "Η 5η Βασική Αρχή των Δικαιωμάτων των Παιδιών", σελ. 43
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2192/Glossa_D-Dimotikou_html-empl/indexp0_00.html
- Γράψαμε Ορθογραφία: "Όταν ξέρουμε όμως ότι φροντίζουν για μας, ότι μας αποδέχονται, ότι μας αγαπούν, τότε αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες μας πιο εύκολα. Γινόμαστε δυνατοί και άξιοι να ζήσουμε ισότιμα με όλους σας στην κοινωνία." και μελετήσαμε τα λάθη που κάναμε. Βρήκαμε την ευκαιρία, με αφορμή τα λάθη στις λέξεις "αντιμετωπίζουμε" - "ισότιμα", να μιλήσουμε για παραγωγή και σύνθεση λέξεων και ειδικά για την αξιοποίηση των προθέσεων και ειδικά των λόγιων στη σύνθεση:
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_C13b.html Δες τις λόγιες προθέσεις.
Εξετάσαμε τις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι και κάναμε και όλες τις άλλες ασκήσεις στις σελ. 44 και 45.
Για το σπίτι έχουμε την άσκηση 5 στη σελίδα 46 και την "παρέλαση λέξεων" στη σελίδα 47. Επιπλέον τα ρήματα στη σελίδα 47 τα ξεχωρίζω σε πρώτη και δεύτερη συζυγία.
Οι λέξεις της σελίδα 47 είναι η ορθογραφία μας. (τις γράφουμε δύο φορές στο πρόχειρο τετράδιο)
Κλίνω το "εκπαιδεύω" στην οριστική όλων των χρόνων. (τετράδιο γλώσσας)
Προαιρετικά: Βρίσκω πληροφορίες για την τυφλοκωφή Έλεν Κέλερ - Helen Adams Keller - (ή τις φέρνω σε χαρτί, ή τις μαθαίνω απέξω ή τις αναρτώ στο φόρουμ).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2176/Mathimatika_D-Dimotikou_html-empl/index2_37.html
Κάναμε ολόκληρο το μάθημα 37 από το βιβλίο. (σελ. 92 και 93)
Για το σπίτι: Από το τετράδιο εργασιών οι ασκήσεις 1, 2, 3 και 4 του μαθήματος 37 (σελ. 28 και 29)
Προσοχή: Στην άσκηση 3 αφήνουμε το άθροισμα να το υπολογίσει αύριο ο διπλανός μας.
ΙΣΤΟΡΙΑ:
Κάναμε το μάθημα 32 από το βιβλίο. Σελ. 101 - 102 - 103.
Εξετάσαμε τις ασκήσεις στο τετράδιο Εργασιών από τα μαθήματα 30 και 31 και στη συνέχεια συμπληρώσαμε όλες τις ασκήσεις του νέου μαθήματος στη σελίδα 39.
Για το σπίτι έχουμε:
Να αντιγράψουμε στο τετράδιο της Ιστορίας την περίληψη από την 101 σελ. Προαιρετικά φτιάχνουμε και σχετική ζωγραφιά.
Διαβάζουμε καλά το μάθημα και είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε σε ερωτήσεις. Διαβάζουμε και τα παραθέματα.
Προαιρετικά: Βρίσκουμε πληροφορίες για τους ΚΑΛΑΣ (ή τις φέρνουμε σε χαρτί, ή τις μαθαίνουμε απέξω ή τις αναρτούμε στο φόρουμ).
ΜΑΡΙΟΡΗ- Αριθμός μηνυμάτων : 207
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2022
Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
ΤΡΙΤΗ, 25/4/2023
ΓΛΩΣΣΑ
Γράψαμε ορθογραφία και κάναμε τις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι.
Με αφορμή το "μεταχειρίζομαι" που είχαμε να μελετήσουμε στην Ορθογραφία, ασχοληθήκαμε με την παραγωγή και τη σύνθεση λέξεων. (αρχαία λέξη χειρ και παράγωγά της)
Επισκεφθήκαμε τον Κόμβο της Ελληνικής Γλώσσας https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/index.html και μάθαμε να χρησιμοποιούμε το ηλεκτρονικό λεξικό και να βρίσκουμε σύνθετες λέξεις με τη χρήση του συμβόλου %.
Για το σπίτι:
Τετράδιο Εργασιών, σελ. 43. Άσκηση 1. Την έχουμε ομαδικά για το σπίτι. Εκτός από την οργάνωση γιορτής. Ανεβάζουμε τις εργασίες μας στο φόρουμ ή τις φέρνουμε τυπωμένες σε χαρτί. Όποιος απουσίαζε, δε χρειάζεται να την κάνει.
σελ. 45. Μελετάμε το κείμενο στην άσκηση 1 και φτιάχνουμε ατομικά μία ζωγραφιά (αφίσα) για τα δικαιώματα των παιδιών, σύμφωνα με τις οδηγίες της άσκησης στη σελίδα 45.
Από το Ανθολόγιο: Σελ. !52, "Ο γλάρος" του Ελύτη
Διαβάζουμε καλή ανάγνωση το ποίημα και και κάνουμε τις δραστηριότητες 1 και 2 στο Τετράδιο Γλώσσας.
Για Ορθογραφία: Η πρώτη στροφή του ποιήματος.
Προαιρετικά: Βρίσκουμε λίγες πληροφορίες για τον ποιητή Οδυσσέας Ελύτη (ανάρτηση στο φόρουμ ή τις μαθαίνουμε απέξω ή τις φέρνουμε τυπωμένες σε χαρτί για τον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 37 από το τετράδιο εργασιών.
Η άσκηση 8, σελ. 29, είναι για το σπίτι (φόρουμ ή έντυπο για τον πίνακα ανακοινώσεων ή γράφουμε μόνη μας ένα μικρό κείμενο με αριθμούς από το 100.000 έως το 200.000)
Από το βιβλίο, σελ. 94, μάθημα 38. Έχουμε για τελειώσουμε στο σπίτι το πρώτο μέρος της δραστηριότητας (ως και το σημείο που λέει να βοηθήσουμε τη Στέλλα να λύσει το πρόβλημα με 11 τετραγωνάκια.)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Την άλλη Τρίτη θα έχουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στα Κλασικά Χρόνια (σελ. 46 έως 106)
Θα διαβάσουμε τα κείμενα και κυρίως τις περιλήψεις. Δε θα διαβάσουμε τα παραθέματα.
Θα συμπληρώσουμε στο Τετράδιο Εργασιών το επαναληπτικό σελ. 41 και 42.
_______________________
Σήμερα κάναμε το μάθημα 33, σελ. 104, 105 και 106 στο βιβλίο και τις εργασίες 1 και 2 στο τετράδιο εργασιών, σελ. 40.
Επίσης λύσαμε ένα ηλεκτρονικό σταυρόλεξο για να θυμηθούμε όσα κάναμε για τον Αλέξανδρο:
https://ogdoa.forumgreek.com/t75-topic#260
Κάνουμε κλικ στον σύνδεσμο και μετά πατάμε ΛΗΨΗ στη σελίδα που θα εμφανιστεί. Ανοίγουμε το αρχείο που θα κατέβει στον υπολογιστή μας και λύνουμε το σταυρόλεξο.
ΓΛΩΣΣΑ
Γράψαμε ορθογραφία και κάναμε τις ασκήσεις που είχαμε για το σπίτι.
Με αφορμή το "μεταχειρίζομαι" που είχαμε να μελετήσουμε στην Ορθογραφία, ασχοληθήκαμε με την παραγωγή και τη σύνθεση λέξεων. (αρχαία λέξη χειρ και παράγωγά της)
Επισκεφθήκαμε τον Κόμβο της Ελληνικής Γλώσσας https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/index.html και μάθαμε να χρησιμοποιούμε το ηλεκτρονικό λεξικό και να βρίσκουμε σύνθετες λέξεις με τη χρήση του συμβόλου %.
Για το σπίτι:
Τετράδιο Εργασιών, σελ. 43. Άσκηση 1. Την έχουμε ομαδικά για το σπίτι. Εκτός από την οργάνωση γιορτής. Ανεβάζουμε τις εργασίες μας στο φόρουμ ή τις φέρνουμε τυπωμένες σε χαρτί. Όποιος απουσίαζε, δε χρειάζεται να την κάνει.
σελ. 45. Μελετάμε το κείμενο στην άσκηση 1 και φτιάχνουμε ατομικά μία ζωγραφιά (αφίσα) για τα δικαιώματα των παιδιών, σύμφωνα με τις οδηγίες της άσκησης στη σελίδα 45.
Από το Ανθολόγιο: Σελ. !52, "Ο γλάρος" του Ελύτη
Διαβάζουμε καλή ανάγνωση το ποίημα και και κάνουμε τις δραστηριότητες 1 και 2 στο Τετράδιο Γλώσσας.
Για Ορθογραφία: Η πρώτη στροφή του ποιήματος.
Προαιρετικά: Βρίσκουμε λίγες πληροφορίες για τον ποιητή Οδυσσέας Ελύτη (ανάρτηση στο φόρουμ ή τις μαθαίνουμε απέξω ή τις φέρνουμε τυπωμένες σε χαρτί για τον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 37 από το τετράδιο εργασιών.
Η άσκηση 8, σελ. 29, είναι για το σπίτι (φόρουμ ή έντυπο για τον πίνακα ανακοινώσεων ή γράφουμε μόνη μας ένα μικρό κείμενο με αριθμούς από το 100.000 έως το 200.000)
Από το βιβλίο, σελ. 94, μάθημα 38. Έχουμε για τελειώσουμε στο σπίτι το πρώτο μέρος της δραστηριότητας (ως και το σημείο που λέει να βοηθήσουμε τη Στέλλα να λύσει το πρόβλημα με 11 τετραγωνάκια.)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Την άλλη Τρίτη θα έχουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στα Κλασικά Χρόνια (σελ. 46 έως 106)
Θα διαβάσουμε τα κείμενα και κυρίως τις περιλήψεις. Δε θα διαβάσουμε τα παραθέματα.
Θα συμπληρώσουμε στο Τετράδιο Εργασιών το επαναληπτικό σελ. 41 και 42.
_______________________
Σήμερα κάναμε το μάθημα 33, σελ. 104, 105 και 106 στο βιβλίο και τις εργασίες 1 και 2 στο τετράδιο εργασιών, σελ. 40.
Επίσης λύσαμε ένα ηλεκτρονικό σταυρόλεξο για να θυμηθούμε όσα κάναμε για τον Αλέξανδρο:
https://ogdoa.forumgreek.com/t75-topic#260
Κάνουμε κλικ στον σύνδεσμο και μετά πατάμε ΛΗΨΗ στη σελίδα που θα εμφανιστεί. Ανοίγουμε το αρχείο που θα κατέβει στον υπολογιστή μας και λύνουμε το σταυρόλεξο.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Αριθμός μηνυμάτων : 207
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2022
Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
ΤΕΤΑΡΤΗ, 26/4/2023
ΓΛΩΣΣΑ
Εργαστήκαμε στο Ανθολόγιο (ορθογραφία, απαγγελία, ανάλυση ποιήματος, εγκλίσεις ρημάτων κλπ)
Για το σπίτι:
Τετράδιο εργασιών, σελ. 46, άσκηση 2.
Ορθογραφία έχουμε από την άσκηση 2 τις προτάσεις:
σελ. 47. Άσκηση 1.
Έχουμε για ανάγνωση ένα από τα δύο κείμενα με το γαλάζιο φόντο.
Επίσης γράφουμε την επιστολή στη σελίδα 48 είτε προς τον Δήμαρχο είτε και προς όποιον άλλο αρμόδιο αφορά το πρόβλημα που θέλουμε να αναφέρουμε. Προσέχουμε τις οδηγίες του βιβλίου για το γράψιμο της επιστολής μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εργαστήκαμε στο μάθημα 38 του βιβλίου και πήραμε για το σπίτι την άσκηση 2, σελ. 95.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Συνεδρίαση του συμβουλίου της τάξης με θέμα τα δικαιώματα των παιδιών με ειδικές ανάγκες και τι πρέπει να αλλάξουμε στο σχολείο μας ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα αυτά τα παιδιά. Το προεδρείο ανέλαβε να γράψει σχετική ανακοίνωση.
ΓΛΩΣΣΑ
Εργαστήκαμε στο Ανθολόγιο (ορθογραφία, απαγγελία, ανάλυση ποιήματος, εγκλίσεις ρημάτων κλπ)
Για το σπίτι:
Τετράδιο εργασιών, σελ. 46, άσκηση 2.
Ορθογραφία έχουμε από την άσκηση 2 τις προτάσεις:
Παίρνετε δωρεάν στο σπίτι σας το περιοδικό μας.
Ενημερώνεστε για τις δραστηριότητές μας.
σελ. 47. Άσκηση 1.
Έχουμε για ανάγνωση ένα από τα δύο κείμενα με το γαλάζιο φόντο.
Επίσης γράφουμε την επιστολή στη σελίδα 48 είτε προς τον Δήμαρχο είτε και προς όποιον άλλο αρμόδιο αφορά το πρόβλημα που θέλουμε να αναφέρουμε. Προσέχουμε τις οδηγίες του βιβλίου για το γράψιμο της επιστολής μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εργαστήκαμε στο μάθημα 38 του βιβλίου και πήραμε για το σπίτι την άσκηση 2, σελ. 95.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Συνεδρίαση του συμβουλίου της τάξης με θέμα τα δικαιώματα των παιδιών με ειδικές ανάγκες και τι πρέπει να αλλάξουμε στο σχολείο μας ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα αυτά τα παιδιά. Το προεδρείο ανέλαβε να γράψει σχετική ανακοίνωση.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Αριθμός μηνυμάτων : 207
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2022
Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
ΠΕΜΠΤΗ, 27/4/2023
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 38 στο τετράδιο Εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διαβάσαμε την εργασία που είχαμε και προχωρήσαμε στα βιομηχανικά επαγγέλματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 38 στο τετράδιο Εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διαβάσαμε την εργασία που είχαμε και προχωρήσαμε στα βιομηχανικά επαγγέλματα.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Αριθμός μηνυμάτων : 207
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2022
Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
28/4/2023 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΓΛΩΣΣΑ
Συμπληρώσαμε το επαναληπτικό στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 49 και 50.
Γράψαμε Ορθογραφία και κάναμε και σχετικές ασκήσεις Γραμματικής και Συντακτικού. (ρήματα σε - ώνω, προστακτική ρημάτων, υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο, κατηγορούμενο)
Λόγω του επαναληπτικού της Ιστορίας και του τριήμερου της Πρωτομαγιάς δεν ανατέθηκαν ασκήσεις για το σπίτι.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Βιβλίο μαθητή, σελ. 103 και 104, "Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας".
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Από το βιβλίο μαθητή της Μελέτης Περιβάλλοντος αξιοποιήσαμε τις σελίδες 108 και 109 για να αρχίσουμε το project του νέου μας εργαστηρίου δεξιοτήτων μας με τον τίτλο: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΥ ΖΗΝ. (Υγεία: Διατροφή, αυτομέριμνα. "Το τρίποντο της διατροφής".
ΓΛΩΣΣΑ
Συμπληρώσαμε το επαναληπτικό στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 49 και 50.
Γράψαμε Ορθογραφία και κάναμε και σχετικές ασκήσεις Γραμματικής και Συντακτικού. (ρήματα σε - ώνω, προστακτική ρημάτων, υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο, κατηγορούμενο)
Λόγω του επαναληπτικού της Ιστορίας και του τριήμερου της Πρωτομαγιάς δεν ανατέθηκαν ασκήσεις για το σπίτι.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Βιβλίο μαθητή, σελ. 103 και 104, "Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας".
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Από το βιβλίο μαθητή της Μελέτης Περιβάλλοντος αξιοποιήσαμε τις σελίδες 108 και 109 για να αρχίσουμε το project του νέου μας εργαστηρίου δεξιοτήτων μας με τον τίτλο: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΥ ΖΗΝ. (Υγεία: Διατροφή, αυτομέριμνα. "Το τρίποντο της διατροφής".
ΜΑΡΙΟΡΗ- Αριθμός μηνυμάτων : 207
Ημερομηνία εγγραφής : 21/09/2022
Παρόμοια θέματα
» ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
» ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023
» ΜΑΡΤΙΟΣ 2023
» ΜΑΪΟΣ 2023 τι κάναμε στο σχολείο σήμερα
» ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023
» ΜΑΡΤΙΟΣ 2023
» ΜΑΪΟΣ 2023 τι κάναμε στο σχολείο σήμερα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|