ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΟΓΔΟΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Πήγαινε κάτω

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία Empty ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Δημοσίευση από Admin Τετ Σεπ 21, 2022 2:34 am

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/1032592/mod_resource/content/1/%CE%A8%CE%97%CE%A6%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%97_%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%95%CE%99%CE%91_%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%99%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F_%CE%9A%CE%91%CE%99_%CE%91%CE%A3%CE%A6%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%A3_%CE%94%CE%99%CE%91%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%A4%CE%A5%CE%9F.pdf

Υποθεματική: Εκπαιδευτική Ρομποτική (Τεχνολογία – Ψηφιακή Παιδεία)

Τίτλος: «Ψηφιακή παιδεία: Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο» (θα διαμορφωθεί και σε συνεργασία με τους μαθητές)

Στόχοι Σχεδίου Δράσης

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου
Α1. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα
Α2. Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον)

Β2.Δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας

Γ1. Δεξιότητες της τεχνολογίας

Γ2. Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων

Σύνδεση με τη Βασική Θεματική

Ψηφιακές δεξιότητες, Δημιουργική σκέψη, Δημιουργική διαδικασία, Ψηφιακά περιβάλλοντα





Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 92
Ημερομηνία εγγραφής : 20/09/2022

https://ogdoa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία Empty Απ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Δημοσίευση από Admin Τετ Σεπ 21, 2022 2:35 am

Φιλοσοφία –Σκοπιμότητα προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος «Ψηφιακή παιδεία: Δημιουργικό και ασφαλές
διαδίκτυο» είναι οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν την έννοια του δημιουργικού
διαδικτύου, που συνδέεται με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, την ψυχαγωγία, το
ψηφιακό περιεχόμενο για εκπαιδευτικούς και μορφωτικούς σκοπούς,
αναπτύσσοντας παράλληλα συνθετικές και δημιουργικές δεξιότητες. Έτσι, μέσω των
επτά εργαστηρίων του προγράμματος που συνοδεύονται από τη χρήση εργαλείων
του διαδικτύου, οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να
κατανοήσουν ότι, εκτός από τα παιχνίδια (games), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
και το YouTube, υπάρχουν και άλλες επιλογές που μπορούν να συνδυάσουν τη
δημιουργική απασχόληση, την ψυχαγωγία και τη βελτίωση των ψηφιακών
δεξιοτήτων (παραγωγή ψηφιακού περιεχομένου).

Επιπρόσθετα, στη φιλοσοφία του προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες να έχουν τη
δυνατότητα να εφαρμόσουν διαδικασίες αξιολόγησης (κριτήρια αξιολόγησης) σε
διαδικτυακό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιήσουν για μορφωτικούς και
ενημερωτικούς σκοπούς, ενώ παράλληλα να γνωρίζουν τι προβλέπεται για τα
πνευματικά δικαιώματα σε σχέση με τη χρήση/δημιουργία ψηφιακού διαδικτυακού
υλικού, τόσο από την πλευρά του δημιουργού όσο και από την πλευρά του/της
χρήστη/στριας.

Πληροφορίες υλοποίησης: προαπαιτούμενες γνώσεις, προετοιμασία υλικού

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί κατά κύριο λόγο στο εργαστήριο Πληροφορικής αλλά
μπορούν κάποια εργαστήρια (1,4) να πραγματοποιηθούν και στην τάξη. Θα
χρειαστεί επίσης video projector, σύνδεση στο διαδίκτυο και εγκαταστημένος
κάποιος φυλλομετρητής (browser). Οι εκπαιδευτικοί δεν χρειάζονται να έχουν
ιδιαίτερες γνώσεις Πληροφορικής για να υλοποιήσουν το πρόγραμμα αλλά θα ήταν
επιθυμητή η συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό Πληροφορικής του σχολείου. Οι
μαθητές/τριες δε χρειάζονται να έχουν εξειδικευμένες δεξιότητες σε διαδικτυακές
εφαρμογές εκτός από βασικές γνώσεις πλοήγησης σε ιστοσελίδες – εργαλεία web
2.0 και εργαλεία γραφείου.

O/Η εκπαιδευτικός στο πρώτο εργαστήριο συζητεί με τα
παιδιά πως θα εργαστούν και στα επτά εργαστήρια και μετά από συζήτηση όλοι
καταρτίζουν το εκπαιδευτικό συμβόλαιο. Ο/Η εκπαιδευτικός σε κάθε εργαστήριο
παρουσιάζει τη βασική έννοια (ορισμοί) ή δεξιότητα (παρουσίαση-επίδειξη) που
πραγματεύεται το κάθε εργαστήριο χρησιμοποιώντας ως αφόρμηση λέξεις κλειδιά
ή κάποια ιστοσελίδα, ή δημοσίευμα ή μια εικόνα.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 92
Ημερομηνία εγγραφής : 20/09/2022

https://ogdoa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία Empty Απ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Δημοσίευση από Admin Τετ Σεπ 21, 2022 2:36 am

Τίτλος Ψηφιακή παιδεία: Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο
Δεξιότητες στόχευσης
του εργαστηρίου
Α1. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs)
Α2. Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό
περιβάλλον)
Β2.Δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας
Γ1. Δεξιότητες της τεχνολογίας
Γ2. Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων
Σύνδεση με τη Βασική
Θεματική
Ψηφιακές δεξιότητες, Δημιουργική σκέψη, Δημιουργική
διαδικασία, Ψηφιακά περιβάλλοντα
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 92
Ημερομηνία εγγραφής : 20/09/2022

https://ogdoa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία Empty Απ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Δημοσίευση από Admin Τετ Μαρ 29, 2023 11:23 am

Ας δούμε μερικές συμβουλές μαζί:
 
§  Συμβουλεύσου τους γονείς σου, όταν πρόκειται να κάτσεις στον υπολογιστή ή να χρησιμοποιήσεις το κινητό τους.
§   
§  Μίλα με τους γονείς σου για να δούμε πόση ώρα σε αφήνουν στον υπολογιστή/κινητό.
§   
§  Μη μιλάς με άτομα τα οποία δε γνωρίζεις.
§  Μη στέλνεις ποτέ φωτογραφίες σου ή της οικογένειας σου σε όποιον σου το ζητήσει. Πάντα ρωτάμε τους γονείς μας, αν είναι σωστό να κάνουμε κάτι τέτοιο
§  Μη στέλνεις ποτέ τα στοιχεία σου σε κάποιον στο διαδίκτυο. Δε λέμε δηλαδή σε κανέναν πως μας λένε, που μένουμε, το τηλέφωνο μας, ή σε ποιο σχολείο πάμε
§  Μην ανοίγεις μηνύματα που δεν ξέρεις ποιος τα έστειλε και πάντα ρώτα τους γονείς σου πριν ανοίξεις κάτι κι ας το έχει στείλει κάποιος φίλος ή φίλη σου
§  Αν παίζεις ένα παιχνίδι και σου έρθει κάποιο μήνυμα από άγνωστο καλύτερα να μην το ανοίξεις
§  Αν κάποιος άγνωστος χρήστης, σε κάποιο μήνυμα σου μιλήσει άσχημα ή σου στείλει κάποια φωτογραφία η οποία εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού, ειδοποίησε αμέσως τους γονείς σου
§  Μην μπαίνεις κρυφά από τους γονείς σου στον υπολογιστή και πάντα να ακούς τις συμβουλές του μπαμπά και της μαμάς γιατί όταν σου λένε είναι για να σε προστατέψουν
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 92
Ημερομηνία εγγραφής : 20/09/2022

https://ogdoa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία Empty Απ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία

Δημοσίευση από Admin Τετ Μαρ 29, 2023 11:23 am

Ας δούμε μερικές συμβουλές μαζί:

 Συμβουλεύσου τους γονείς σου, όταν πρόκειται να κάτσεις στον υπολογιστή ή να χρησιμοποιήσεις το κινητό τους. 

 Μίλα με τους γονείς σου για να δούμε πόση ώρα σε αφήνουν στον υπολογιστή/κινητό.

 Μη μιλάς με άτομα τα οποία δε γνωρίζεις.
 Μη στέλνεις ποτέ φωτογραφίες σου ή της οικογένειας σου σε όποιον σου το ζητήσει. Πάντα ρωτάμε τους γονείς μας, αν είναι σωστό να κάνουμε κάτι τέτοιο
 Μη στέλνεις ποτέ τα στοιχεία σου σε κάποιον στο διαδίκτυο. Δε λέμε δηλαδή σε κανέναν πως μας λένε, που μένουμε, το τηλέφωνο μας, ή σε ποιο σχολείο πάμε
 Μην ανοίγεις μηνύματα που δεν ξέρεις ποιος τα έστειλε και πάντα ρώτα τους γονείς σου πριν ανοίξεις κάτι κι ας το έχει στείλει κάποιος φίλος ή φίλη σου
 Αν παίζεις ένα παιχνίδι και σου έρθει κάποιο μήνυμα από άγνωστο καλύτερα να μην το ανοίξεις
 Αν κάποιος άγνωστος χρήστης, σε κάποιο μήνυμα σου μιλήσει άσχημα ή σου στείλει κάποια φωτογραφία η οποία εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού, ειδοποίησε αμέσως τους γονείς σου
 Μην μπαίνεις κρυφά από τους γονείς σου στον υπολογιστή και πάντα να ακούς τις συμβουλές του μπαμπά και της μαμάς γιατί όταν σου λένε είναι για να σε προστατέψουν
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 92
Ημερομηνία εγγραφής : 20/09/2022

https://ogdoa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης